AHIR VAM DONAR LA BENVINGUDA Als NOUS I VAN COMENÇAR LA SEUA MARXA ELS DE SEGON CURS

Si observeu les fotografies veureu els qui són els nous i els qui els de segon curs, uns expectan
s els altres com dominant la situació, és el normal, els nous no saben amb el que es van a trobar, alguns pensen que vénen a classe, que açò és com el col·legi on ha d'estudiar per a aprovar uns exàmens altres el contrari que com amb açò no vaig a trobar millor treball quan siga major per tant que passe el més ràpid possible i que si pot ser, jo no m'assabente, els uns i els altres comproven que el missatge que se'ls dóna el primer dia és de compromís d'opció de vida i que per tant un ha de venir per decisió personal i no perquè ho “obliguen a casa” o perquè “com el meu amic ve jo també”.

Els de segon ja saben “el que ací es cou” i saben que la frase que més se'ls repetirà durant els dos curs, és que “Jesús és una persona d'AMOR”.
A tots sigueu ben vinguts i que us ho passeu molt bé i treballeu per a ser conscients del que estareu fent el dia de la vostra confirmació.
Els tres grups que apareixen en les fotos son els nous d'enguany, com podreu observar Ismael, el nostre rector esta amb un d'ells, açò és perquè la nova incorporació Vicente Perez treballava i no pugue vindre.